Mapy Quake 2

Postep budowy dzialu:

10%

Standardowe mapy

q2dm1, q2dm2, q2dm3, q2dm4, q2dm5, q2dm6, q2dm7, q2dm8

q2dm1e – The edge extra by 4Bidden.

Jeszcze bardziej dynamiczne dm1 gdzie windy zostaly zamienione w powietrzne wypychadla, dodano pare malych skrzyneczek jak i dodatkowych 'krawedzi’.

q2dm2e – Tokay’s Towers extra by 4Bidden.

Pomniejsze zmiany i dodatkowe przejscie przy MG. Minimalnie wieksza od oryginalu.

q2dm3e – The Frag Pipe extra by 4Bidden.

Przerobka nastawiona na poprawie bledow oraz lepszym 'przeplywie’ na mapie. Ten sam rozmiar co oryginal.

q2dm5e – The Pits extra by 4Bidden.

Mapa z duzo lepszym balansem broni oraz 'przeplywem’ na mapie. Jest minimalnie mniejsza od oryginalu.

q2dm6e – Lava Tomb extra by 4Bidden.

Nie wiele rozni sie od oryginalu po za walcem na RG, ktory jest troche nizej. Wydluzona podloga pod schodami przy SSG oraz odwroconymi schodami przy MG. Ten sam rozmiar co oryginal.

q2dm7e – The Slimy Place extra by 4Bidden.

Pomniejsze zmiany i balans broni. Ten sam rozmiar co oryginal.

q2dm8e – WareHouse extra by 4Bidden.

Zamiana miejscami RG z BFG. Ten sam rozmiar co oryginal.

ht1 – Hammertime by Shao Kahn

Bardzo przyjemna mapa odswiezajaca rozgrywke pod postacia mlotka do ubijania quada. Totalna rekonstrukcja mapy oraz jej wygladu przez 4Bidden na zlecenie samego autora mapy.