Upload v1.42

Długo odwlekane odświeżenie i niezbędne poprawki:

Najważniejszy input:
dodanie (za radą Qiuba):

set cl_beginmapcmd “gl_modulate 1.15; vid_restart”

co sprawia, że grafa wygląda zawsze tak samo i nie przechodzi do gl_modulate 100 po zmianie mapy. Usunięto dlatego też wszystkie robocze wcześniejsze komendy, które zczytywały konsolę w poszukiwaniu $name entered the game itp.

inne:
cl_async zmiana z 1 na 0
gl_swapinterval zmiana z 1 na 0
cl_maxfps zmiana z 120 na 125
sensitivity zmiana z 4.5 na 2.5

bind F1 zmiana na czysty “help” bez aliasów.
bind F2 oldscore

dodanie:
set vid_forcedrefresh 0
set vid_optimalrefresh 0

set vid_forcedheight 0
set vid_forcewidth 0

cl_drawfps 1

Odświeżony addressbook.

Kolejna zmiana wymaga dostosowania q2 do Windows 10 aby nie otwierał się w oknie > w następnym poście już niedługo.

3 komentarze do wpisu „Upload v1.42”

Dodaj komentarz