Blaster

Opis: Podstawowa bron, strzela pojedyncza wiązka plazmy. Jak ładnie wejdzie to można ostro zdenerwować przeciwnika.
Obrażenia: 15HP bez armora oraz z GA – green armor
6HP i 9RA – red armor
10HP i 5YA – yellow armor
5HP i 5PS – power shield (przód)
10HP i 10PS – power shield (tył)
Szybkostrzelność:
0.5 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 30
Amunicja: Nie ograniczona


Shotgun (SG)

Opis: Najzwyczajniejszy shotgun dobry na przeciwników bez pancerza, a dzięki małemu rozproszeniu palety pocisków jest super na bliski oraz średni dystans. Na opancerzonych przeciwnikach musisz przebić się przez armor zanim zaczniesz zbijać healtha.
Obrażenia: 4 na paletę, 48 max (12 palet)
Szybkostrzelność: 1 sekunda
Obrażenia na sekundę(DPS): 48
Amunicja: 1 Shell na strzał


Super Shotgun (SSG)

Opis: Podwójny Shotgun, maszyna do zabijania na bardzo krotki dystans, na daleko trzeba mieć farta żeby zadać jakiś znaczący damage.
Obrażenia: 6 na paletę, 120 max (20 palet)|
Szybkostrzelność: 1 sekunda
Obrażenia na sekundę(DPS): 120
Amunicja: 2 Shells na strzał


Machinegun (MG)

Opis: Bardzo niedoceniana bron przez wielu graczy, a zadająca ogromne obrażenia o ile potrafimy utrzymać celownik na przeciwniku odpowiednio długo. Świetnie sprawuje się na średnich dystansach.
Obrażenia: 8 na nabój
Szybkostrzelność: 0.1 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 80
Amunicja: Bullets


Chaingun (CG)

Opis: Tak zwana maszynka do mielenia celu, wystarczy chwile poczekać zanim działko się rozkręci na maxa by totalnie zajechać przeciwnika. Najlepsza na średnich dystansach, lecz pożerająca naboje w niesamowitym tempie.
Obrażenia: 6 na nabój
Szybkostrzelność: 0.05 sekundy w pierwszej sekundzie / 0.025 sekundy na rozkręceniu
Obrażenia na sekundę(DPS): 120 bez rozpędzenia / 240 z rozpędzeniem
Amunicja: Bullets


Grenades

Opis: Zwykły granat ręczny, potrafi sporo namieszać. Z wykorzystaniem znanego buga w q2 na podwójnym wybuchu potrafi zadać ogromne obrażenia.
Obrażenia: 0-125
Szybkostrzelność: 2 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 60
Amunicja: Tak


Grenade Launcher (GL)

Opis: Bron prawie jak rakietnica ale wystrzeliwuje granaty i to parabola, wiec ciężko czasami jest gdzieś dostrzelić. Rekompensuje to natomiast szybkostrzelność, dobra na krótko-średnie dystanse.
Obrażenia: 100-120
Szybkostrzelność: 1.1 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 91-109
Amunicja: 1 Grenade


Rocket Launcher (RL)

Opis: Niezwykle uniwersalna bron, strzela rakietami i potrafi ostro zaboleć nie tylko przeciwnika ale tez nas gdy chcemy użyć tak zwanego rocket jumpa. Najlepsza na krótko-średnie dystanse oraz wystrzeliwana dużo wcześniej w przejścia, lecz nie zawsze jest to dobry pomysł.
Obrażenia: 100-120
Szybkostrzelność: 0.8 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 125-150
Amunicja: 1 Rocket


HyperBlaster (HB)

Opis: Bardzo szybko strzelny blaster, trzeba przewidzieć ruchy wroga by wykorzystać największy potencjał. Najlepsza na krótko-średni dystans i do mielenia przeciwników z pancerzem, niestety musi się lekko rozkręcić zanim wystrzeli. Polecam używać w wąskich korytarzach i pod woda.
Obrażenia: 15HP bez armora oraz z GA – green armor
6HP i 9RA – red armor
10HP i 5YA – yellow armor
5HP i 5PS – power shield (przód)
10HP i 10PS – power shield (tył)
Szybkostrzelność: 0.1 sekundy zaraz po krótkim rozkręceniu
Obrażenia na sekundę(DPS): 150
Amunicja: 1 Cell


Railgun (RG)

Opis: Najpotężniejsza bron snajperska w q2, jest dobra na wszystkie dystanse lecz na dalekie nie ma sobie równych. Celność tutaj jest kluczem do sukcesu.
Obrażenia: 100
Szybkostrzelność: 1.5 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 67
Amunicja: 1 Slug


BFG10k (BFG)

Opis: Bardzo potężna giwera (Big Freakin Gun) lecz musi się naładować zanim wystrzeli, pocisk również leci bardzo powoli. Najlepsza strategia jest rozpryskanie kuli jak najbliżej przeciwnika by zadać jak największe obrażenia w krótkim odstępie czasowym i tym samym uniemożliwić ucieczkę.
Obrażenia: 200 kula, 200 splash, ogólnie 0-200, laser 50 na sekundę
Szybkostrzelność: 2 sekundy
Obrażenia na sekundę(DPS): 100 + ?
Amunicja: 50 Cells