Armory

Shards

Opis: Odlamki pancerza ktorych zazwyczaj jest pare obok siebie, idealne do uzycia na najlepszych armorach poniewaz nie zmienia ich jakosci. Warto zawsze trzymac jednego w kieszeni na wypadek gdy spotkamy kogos z railgunem.
Pancerz: 2 (max unlimited)
Absorbcja: w zaleznosci od posiadanego pancerza

Jacket Armor (GA)

Opis: Najslabszy rodzaj pancerza, absorbuje tylko 30% obrazen reszta przechodzi na zycie. Jest to odpowiednik zielonego armora z quake 1, chociaz nie ktorzy nazywaja go grey(szarym) armorem.
Pancerz: 25 (max 50)
Absorbcja: 30% ogolnie i 0% przeciwko Blaster, HB, BFG

Combat Armor (YA)

Opis: Najczesciej spotykany w multiplayer sredniej jakosci pancerz. Jest nazywany rowniez yellow armorem. Nigdy za wiele tej wspanialej ochrony.
Pancerz: 50 (max 100)
Absorbcja: 60% ogolnie i 30% przeciwko Blaster, HB, BFG


Body Armor (RA)


Opis: Najpotezniejszy pancerz w grze zwany rowniez pod nazwa red armor. Potezna absorbcja obrazen powoduje ze czujemy sie niezniszczalni.
Pancerz: 100 (max 200)
Absorbcja: 80% ogolnie i 60% przeciwko Blaster, HB, BFG


Power Screen


Opis: Pancerz energetyczny, slabsza wersja Power Shielda, dziala tylko na obrazenia otrzymywane z przodu. Nie wystepuje na oryginalnych mapach multiplayer.
Pancerz: 0 (max 200 cells)
Absorbcja: 1/3 obrazen z przodu / 0 obrazen z tylu


Power Shield (PS)


Opis: Potezny energetyczny pancerz, ktory chroni za rowno z przodu jak i z tylu.
Pancerz: 0 (max 200 cells)
Absorbcja: 2/3 obrazen z przodu / 1/3 obrazen z tylu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>