Upload v1.42

Długo odwlekane odświeżenie i niezbędne poprawki:

Najważniejszy input:
dodanie (za radą Qiuba):

set cl_beginmapcmd „gl_modulate 1.15; vid_restart”

co sprawia, że grafa wygląda zawsze tak samo i nie przechodzi do gl_modulate 100 po zmianie mapy. Usunięto dlatego też wszystkie robocze wcześniejsze komendy, które zczytywały konsolę w poszukiwaniu $name entered the game itp.

inne:
cl_async zmiana z 1 na 0
gl_swapinterval zmiana z 1 na 0
cl_maxfps zmiana z 120 na 125
sensitivity zmiana z 4.5 na 2.5

bind F1 zmiana na czysty „help” bez aliasów.
bind F2 oldscore

dodanie:
set vid_forcedrefresh 0
set vid_optimalrefresh 0

set vid_forcedheight 0
set vid_forcewidth 0

cl_drawfps 1

Odświeżony addressbook.

Kolejna zmiana wymaga dostosowania q2 do Windows 10 aby nie otwierał się w oknie > w następnym poście już niedługo.

3 myśli nt. „Upload v1.42

Odpowiedz na „newashAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>