High resolution models.

Modele high resolution to ciężki temat. Technicznie świetnie wykonane – są np. przestrzenie pomiędzy elementami poszczególnej broni, można zajrzeć do rg;) i tego typu klimaty. Ale dwa czynniki sprawiają, że rezygnuję z dodania ich do q2dl:

1. Nie są na licencji Public Domain. Są własnością prywatną.
http://q2scene.net/forum/viewtopic.php?t=320&postdays=0&postorder=asc&highlight=names+pak&start=15 post usera Paril.
2. Nie są legalne na serwerach europejskich.

Sory!

BTW O modelach:
Pod kątem q2scene hashlisty spoglądam też na inne modyfikowane modele. Przechodzi model po uderzeniu w ścianę hb/blasta, i przechodzi też mini wybuch rakiety. Aclist wylistowuje jednak pocisk (laser) hb/blaster, ale nie kopie z serwera. Myślę, że na razie zostają w projekcie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>