Kompletny pak0.pak

Wydaje mi się, że pak0.pak jest już na cacy. Zajmuje 70 mega. Mam nadzieję, że wyczyściłem wszystko. W katalogu sound\world znajduje się ciągle wiele plików z single player, ale nie jest ideą usuwanie wszystkiego, aby nie doszło do sytuacji, w której na potencjalnej nowej mapie brakuje jakiegoś ambienta. Wszystkie monster klimaty usunąłem, zakładając, że żaden monster na mapie multiplayer się nie pojawi.

pak0.pak
Wielkie dzięki dla GR1Q’a za niespotykane w dzisiejszych czasach zaglądanie w kod:)

Do zrobienia:
Textury rozłożyć na paki.
Przeszukać popularne mapy duelowe pod kątem ambientów w celu przypisania im paków.

Notatka:
Przy zagarnianiu paków od ludzi pobierać następujące info:
gl_modulate; intensity; gl_coloredlightmaps; vid_gamma; cl_railtrail
oraz, czy nadpisujesz wartość gl_modulate dla podświetlenia skinów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>